Starship
28~The New Skin ! . ♥ it !
Thursday 16 February 2012 • 23:18 • 0 comments

//Assalamualaikum//
seronoknya hari ni , nak tau knape ?
sebab blog ni dah okay balik lepas buat plastic surgery
Alhamdulillah , eheheheheh . 
 
so , hari ni , aku nak merasmikan yang blog aku ni , dah sihat 
sepenuhnyaa . Dahh tak de calar balar . cili -bili . 
#drumroll....
Dengan ini , diishtiharkan bahawa blog ini sudah sihat sepenuhnyaa .
[[amboi aku , melebih pulak dahh]]
aku dahh senyumm sampai ke telinga dah ni .

okayy , acara merasmikan blog dahh selesaii .
amacamm , ada okay tak blog aku ?
heheheheheh .
 
setakat ni sahaja entry buat kali ni . jumpa lagi ! .
Kbaii ! . 
cheerss !! 
 
 


 

SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal. bold italic underline strike

Tagboard
Mr.Saxobeat
Credits


Template By:
Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: NSISI